
Absolwentka historii na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów podyplomowych Marketing kultury (Uniwersytet Warszawski) i Innowacyjne praktyki public relations (Uniwersytet Gdański). Obecnie studiuje Psychologię przywództwa na Uniwersytecie SWPS.
Od kwietnia 2016 r. dyrektor Biblioteki Gdynia wcześniej pracowała w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gdańsku na stanowisku kierownika Działu Marketingu i PR oraz rzecznika prasowego.
Pomysłodawczyni i osoba odpowiedzialna za wdrożenie Karty do Kultury, inicjatorka ogólnopolskiej (nie)konferencji dla pracowników bibliotek Kierunek-Wizerunek, programu wymiany bibliotekarzy Praktyka dla praktyka oraz wielu kampanii marketingowych promujących czytelnictwo i korzystanie z bibliotek.
Interesuje się turkusowym zarządzaniem, psychologią organizacji pracy oraz strategiami instytucji kultury i budową marki. Jest ambasadorką rzecznictwa i budowania pozycji instytucji na współpracy ze środowiskiem lokalnym.
Współzałożycielka Stowarzyszenia LABiB.